جمهوری اسلامی ایران
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
   
    • نمایش پرسشنامه
    • پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

      شهروند گرامی، خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
      با تشکر
      ردیفسوال
      1 *جنسیت:
      2 *سن:
      3تحصیلات:
      4شغل:
      5 *برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده‌اید؟
      6دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر:
      7 *نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار:
      8 *نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت:
      9 *انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی:
      10 *نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه:
      11 *امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت:
      12 *به موقع و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما:
      13 *راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواستها:
      14 *دقت کارمند در انجام کار به گونه‌ای که نیاز به دوباره کاری نباشد:
      15 *تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:
      16 *تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت":
      17 *میزان مراجعه به قسمتها و بخشهای مختلف برای دریافت خدمت:
      18 *دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه:
      19 *ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چندباره اطلاعات) به واحدهای مختلف:
      20 *احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت:
      21 *احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده:
      22چنانچه علاوه بر موارد فوق، مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
      کد امنیتی: *
هرمزگان - اداره کل ورزش و جوانان
مجموع بازدیدها : 1,341,278
تعداد بازدید امروز : 315
تعداد بازدید دیروز : 1,805
آخرین به روزرسانی : 1398/09/24
کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.